vrijdag 12 oktober 2012

Hoe ga jij warm en stijlvol de herfst door?

Stijlvol de herfst door met Susan
Na een paar keer natgeregend te zijn deze week is het besef weer ingedaald: het is herfst! Dat betekent truien, vestjes, leggings en maillots uit de kast. En dan even kijken of alles nog draagbaar is; geen pillende maillots, neeee, die zijn alleen voor in mn hoge laarzen. Zijn mijn leggings nog wel in orde of moeten er een paar nieuwe aangeschaft worden (met leer erin, ja, die zijn zo leuk!).

Heb je zelf al een check gedaan van je kast? Heb je genoeg basis items hangen om de herfst en winter stijlvol mee door te komen? Lees hieronder wat mijn basis voor de F/W12 is.

Mijn basiskleding voor F/W 2012
Mijn herfstige musthaves en basiskleding bestaat uit o.a.:
- elegant en warm jurkje, bij voorkeur zwart, zoals deze bijv.
- maillot (zwart + kleur)
- legging (zwart + kleur) zoals deze bijv.
- skinny (zwart + kleur)
- blazer
- trui zwart
- vestje zwart
- lang vest in rustige kleur (beige of creme)
- hemdjes (veel kleurtjes)
- shirt met lange mouwen (meerdere kleuren)
- laarzen met hak
- laarzen zonder hak
- mooie elegante warme winterjas in knalkleurtje, zoals deze bijv.
- stoer jack
- dikke sjaal
- kek handschoentjes
- mooie accessoires om elke outfit op te leuken, maar daar heb ik wel genoeg van :-)

Nou ben ik heel benieuwd hoe jij de herfst qua kleding doorbrengt! Thanks for sharing...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten