dinsdag 16 oktober 2012

Brrr koud, echt vestjesweer - top 3

Susan Veninga
Oh wat is het koud as we speak. Daarom heb ik een top 3 vestjes gespot en op een rij gezet. Per vestje waarom ik dit zo´n geweldig warmhoudertje vind.

#3 Romantisch creme vestje - Sessun
Superlief creme wit vestje van Sessun. Door de ruches geeft het wat meer volume, handig als je wat kleinere borsten hebt, dan lijkt het gauw meer. Het vestje zorgt voor een romantische look, leuk om te stylen met een stoerdere broek, bijvoorbeeld een bordeaux gecoate skinny.





#2 Bordeaux lang drapeervest - Inwear



Dit prachtige bordeaux vest van Inwear is een goede nummer 2. Ik hou van lange vesten, draag het op een strakke broek of legging en je hebt meteen een leuk effect van wijd / lang gecombineerd met strak / sexy. Bij dit vest kun je een brede riem dragen om je taille te accentueren, maar hoeft niet. Als je klein van stuk bent kun je dit vest beter overslaan. Hou het dan bij korte vestjes zoals mijn nummer 3 en nummer 1.





#1 Stoer, stijlvol vest met ritsjes - Modstrom
And the winner is... Dit stoere, stijlvolle, zwarte vestje met zilveren ritsen van Modstrom. Dit vestje is mijn nummer 1, het stoere accent door de ritsjes vind ik ge-wel-dig! Het vestje houd je lekker warm en heeft niet veel meer nodig. Ik vind het heerlijk als ik goede items in mijn kast heb die niet veel styling meer nodig hebben. Mooie spijkerbroek eronder en klaar is Clara!








Het zijn alledrie compleet verschillende vestjes in verschillende stijlen, grappig genoeg zouden ze alledrie in mijn kast kunnen hangen. De ene dag heb ik gewoon meer zin in een klassieke, romantische look en de andere dag voel ik me stoer en stijlvol.

Nu ben ik natuurlijk heeeel benieuwd naar jouw top 3 vestjes! Reageren kan hieronder of via Facebook.

Lfs, Susan

1 opmerking:

  1. Is het alweer zover? Eerst nog even genieten van dit heerlijke zomerweer voordat de herfstcollectie uit mijn garderobe komt.

    BeantwoordenVerwijderen